
Davanje
publiciteta sada već kultnim estradnim divama Soraji i Staniji ili još
kultnijim Mimi Oro i onoj silikonskoj Tijani, koji god nadimak imala i kako god
se prezivala, jer kome je to pored silikonima zaobljene spoljašnjosti uopšte
bitno, govori o čemernim interesima naše Internet javnosti.
E sad, ko je kriv
za to što je domaćoj virtuelnoj zajednici u sferi interesovanja šljam, kič i
šund? Mediji, ko bi drugi?!
Sredstva javnog informisanja ne utiču na to šta ćemo misliti, već o čemu ćemo misliti – piše u knjigama! Dugogodišnja kretenizacija publike plasiranjem nikom bitnih informacija, iskrivljenih sistema vrijednosti i nakaradnih pravila ponašanja, doživljava svoj vrhunac kojem se ne nazire kraj. A rezultat? Rezultat otkrijte sami! Ostavite svoje moderne tehnologije u koje upravo gledate, izađite iz toplih domova, pogledajte oko sebe! Šta vidite? (Pre)mlade djevojke koje jedna drugoj liče kao jaje jajetu, u štiklama čija je visina proporcionalna dužini suknjice koju nose. Tema razgovora? Estrada, skandali, sex, prevara, ljubavni trougao, četvorougao, petougao, i da ne idem dalje...
A mi, koji sebe
ne smatramo žrtvama kretenizacije, mislimo da smo bolji? Mislite da se možete odbraniti
od medijske navale šljama, kiča i šunda? Jok!
Ne vjerujete?
Stisnite petlju i sami sebi priznajte koliko ste tekstova o gore navedenim
osobama pročitali u posljednje vrijeme? Uostalom, kako znate ko su i o kome vam
pišem, ako nikada niste „kliknuli“? A tek koliko puta ste zagrizli mamac i „otvorili“
naslov koji počinje sa: „Nećete verovati šta se dogodilo sa...“ ili
„Iznenadićete se kada vidite kako je...“, a tek „Ovo je prava istina o...“ i „Nikada
nećete pogoditi ko je na ovoj slici“?!
Cenzura je
ozloglašen pojam. Ali, ako je u borbi protiv ove Internet nemani pokušate
uvesti sami sebi, može biti i plemenita! Razmislite, vrijedi probati...
Нема коментара:
Постави коментар