6. 2. 2015.

Portalska kretenizacija nacije

Naslovi, odnosno tekstovi o izvjesnoj Ana Mariji i još izvjesnijem Vladi, njihovoj ljubavnoj romansi, tuči, svađama i mirenjima, kao onomad o ljubavnim jadima mlade Nataše Bekvalac i srpskog delfina Danila Ikodinovića, danas su preplavili portale... I ne samo o njima, ima tu još mnogo moderne elite koja ništa ne radi i nema šta da ponudi, osim gledanja, a za odabrane i pipanja, skupo plaćenih intervencija na njihovoj spoljašnjosti. Da, to su one što ih zovu starlete. Priznaćete, termin „starleta“ mnogo ljepše zvuči od tradicionalnijih naziva za osobe niskog morala koje su se posvetile očuvanju svjetske tradicije baveći se onim starim zanatom!

Davanje publiciteta sada već kultnim estradnim divama Soraji i Staniji ili još kultnijim Mimi Oro i onoj silikonskoj Tijani, koji god nadimak imala i kako god se prezivala, jer kome je to pored silikonima zaobljene spoljašnjosti uopšte bitno, govori o čemernim interesima naše Internet javnosti.

E sad, ko je kriv za to što je domaćoj virtuelnoj zajednici u sferi interesovanja šljam, kič i šund? Mediji, ko bi drugi?! 

Sredstva javnog informisanja ne utiču na to šta ćemo misliti, već o čemu ćemo misliti – piše u knjigama! Dugogodišnja kretenizacija publike plasiranjem nikom bitnih informacija, iskrivljenih sistema vrijednosti i nakaradnih pravila ponašanja, doživljava svoj vrhunac kojem se ne nazire kraj. A rezultat? Rezultat otkrijte sami! Ostavite svoje moderne tehnologije u koje upravo gledate, izađite iz toplih domova, pogledajte oko sebe! Šta vidite? (Pre)mlade djevojke koje jedna drugoj liče kao jaje jajetu, u štiklama čija je visina proporcionalna dužini suknjice koju nose. Tema razgovora? Estrada, skandali, sex, prevara, ljubavni trougao, četvorougao, petougao, i da ne idem dalje...

A mi, koji sebe ne smatramo žrtvama kretenizacije, mislimo da smo bolji? Mislite da se možete odbraniti od medijske navale šljama, kiča i šunda? Jok!

Ne vjerujete? Stisnite petlju i sami sebi priznajte koliko ste tekstova o gore navedenim osobama pročitali u posljednje vrijeme? Uostalom, kako znate ko su i o kome vam pišem, ako nikada niste „kliknuli“? A tek koliko puta ste zagrizli mamac i „otvorili“ naslov koji počinje sa: „Nećete verovati šta se dogodilo sa...“ ili „Iznenadićete se kada vidite kako je...“, a tek „Ovo je prava istina o...“ i „Nikada nećete pogoditi ko je na ovoj slici“?!

Cenzura je ozloglašen pojam. Ali, ako je u borbi protiv ove Internet nemani pokušate uvesti sami sebi, može biti i plemenita! Razmislite, vrijedi probati...


Нема коментара:

Постави коментар